Svar

♥S om ♥:
& jag älskar diig       Du betyder otroligt mycket.Du kan inte ana vilken plats du har i mitt hjärta, du är helt enkelt min andra halva   Jag vet inte vad jag vore utan dig, Tack för att du finns!!
S om ♥:
& jag älskar diig<3<3<3 Du betyder otroligt mycket.Du kan inte ana vilken plats du har i mitt hjärta, du är helt enkelt min andra halva<3 Jag vet inte vad jag vore utan dig, Tack för att du finns!!
SV: Älskar dig mer Canisi♥♥


<<< om Hemma:
har du iphone? viiilken??
SV: Nej, tyvärr har inte iphone :)

Seda om Inget liv ..:
Jag tycker att din blogg är bra som den är men om du vill ha ett tips tycker jag att du ska dela med dig mer av ''bra meningar'', älskar dina för de brukar vara bra och sanna ;)

SV: Tackar :) Ska lägga massor med sånt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0