Inget liv ..

Haha hur dum kan man verkligen vara? Glömde blogga :$ Har bara varit hemma .. Vaknade runt 3 gjorde lite sallad och åt med bröd, sen hjälpte mamma med maten och gjorde sallad igen därefter smuljpaj ( sumukpaj som bror säger hahaha ) Jaja sen satt jag och kollade på Adini Feriha Koydum medans jag webbade med några, och sen dess webbar jag. Ska fasta imorn så sitter och väntar på bror som ska hämta mat från donken. Ramadan på söndag lite para får man haha :D Har verkligen inte så mycke o skriva, bloggen blir lite tråkigare. Eller vad tycker ni? Ge lite tips om vad jag kan skriva .. Eller om vad ni vill läsa här på min blogg. Det skulle verkligen hjälpa mig =)
Dom har inget liv och tar kort på mig :(:( HAHA bjuder på dom fula bilderna..

Kommentarer
Postat av: Seda

Jag tycker att din blogg är bra som den är men om du vill ha ett tips tycker jag att du ska dela med dig mer av ''bra meningar'', älskar dina för de brukar vara bra och sanna ;)

2011-11-05 @ 17:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0