Lite om mig

Nästan i 1 år så har jag inte bloggat här, och under året har de hänt många saker. I 9an åkte vi till Gotland, en av dom bästa tiden vare, sen hade man skolavslutning, bal oallt. Hur glad som helst att jag inte går kvar i brunna längre. Har alltid hatad den skolan, kommer alltid att göra det. Men sen så åkte man till Turkiet och de en av mina bästa turkiet resor. De va hur bäst som helst, men de allra bästa va Istanbul. Vi va där 5 dagar me dom bästa kusinerna. Hade ångest när jag kom tillbaka till Sverige.. Menmen nu har jag börjat gymnasium. Folk brukade säga att gymnasium är en av dom bästa tiderna, och de är de verkligen. Har börjat i gullvivagymnasium, en fristående gymnasium som ligger i tullinge. När jag e hemma så vill jag bara åka tillbaka till skolan och vara där men de går tyvärr inte.. Minns inte så mke men de va typ dom bästa jag minns, och några kan jag inte berätta :)
Ska sluta skriva nu och sova, ska vakna kl 6.. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0