Hemma efter en lång dag

Kom precis hem, åkte runt lite med mamma bror och syster för att handla. Vaknade runt 6 tiden bytte om sen runt 7 träffade jag Kübra sen i fittja hoppade några kompisar på och vi åkte till skolan. Det va vanliga lektioner, historia, samhälle, svenska och matte. Slutade runt halv 4 sen åkte man till Alby för att lämna några saker till kompisen tolga han hade glömt sakerna i min väska sen efter åkte man hem, pappa hade beställt pizzor så vi åt dom sen åkte vi för att handla och nu är man här. Hur trött som helst kommer sova snart, missar suskunlar också men tittar på den senare :) ska kolla runt lite o sova kanske annars hör jag av mig senare 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0