:/

Ja, min uppdatering suger jag vet. När jag mår dåligt, så mår även min blogg dåligt.

Igår var det super, vi fick sluta tidigare sen gick vi till ip'n för att kolla på killarnas match dom möte Kvarnhagsskolan tror jag. Vi såg killarna från sommarskolan också men ändå, när vi va på väg yani de va jag, Esma och Kübra hände de vissa saker HAAHAH det är bara vi som vet vad shiit asså HAHA. Men iallafall, kom hem åt lite mat sen kom Esma till mig då hände de något igen HAHA menmen senare tagga vi till Kübra vi hjälpte henne med maten senare tog vi en lång promenad till Fittja, vi gick in i Lidl för att köpa något o äta där blev de också lite kaooos. Men till sist tog vi promenad till ängen där satt lite senare tog vi promenad till centrum där vi träffade på Nilgun snackade med henne lite. Senare tog vi tåget hem till vår egna plan hahaha nää driver men vi satt lite där uppe vid centrum sen tagga dom och Selda kom vi satt lite senare skulle vi hem då de hände något igen ni vet sådära spännande saker menmen till sist kom jag hem de va då allt börja.. Tro inte att de e något om familjen, nejnej det är inte de :) Men tills hade jag somnat och vaknade utav sms som Selda skickade, sen böt jag om ode och kom till skolan, borde inte komma läraren e inte här så har håltimme..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0