Tråkiiiigt

- SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan ? -
Tungan haha
2. vara seriös än rolig ? – De beror på vart och med vilka jag är me :D
3. dricka röd eller grön mjölk ? - Hatar mjölk men helst röd
4. brinna upp eller drunkna ? - drunkna
5. umgås med dina fiender eller föräldrar ? föräldrar såklart

- RANDOM SHIT
1. är du kär i nån ? -
Mig själv
2. sol eller måne ? – Sol
3. vinter eller höst ? – Höst
4. vänster eller höger ? -Höger är jag
5. soligt eller regn ? – Sol såklart, vem vill ha regn ? 
6. vaniljglass eller chokladglass ? – chokladglass

- OM DIG :
1. Hur mkt är klockan just nu ? –
23.38
2. Fullständiga namn ? - Seher Kücükgöl
3. Vart vill du bo ? - Utomlands!
4. Hur många barn vill du ha ?- 3-4 (a)
5. Vill du gifta dig ? - I framtiden, ja
6. Rullar du spagetti eller skär du den ? – Rullar
7. Har du ätit sushi ? - iuw nej
8. Lyssnar du på nu ? - hhaha kivircik ali - unutamadim
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - 2 tror jag
10. Humör ? – Trött, uttråkad

- HAR DU…. DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. Kysst någon ? -
nej
2. Sjungit ? - ja
varje sekund
3. Blivit kramad ? – Aaaah
4. Känt dig fånig ? – nää
5. Saknat någon ? - Saknaden försvinner aldrig..
6. Dansat galet ? – Nej
7. Klippt håret ? – Nej
8. Gråtit ? - Neje
9. Ljugit ? - varför skulle jag ljuga ?
10. Haft sex – töbe töbe

 

- GREJER :
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen ? –
Haha inte polis men väktare
2. Har du en hund ? - nej
3. Sover du helst sj eller med någon ? - själv
4. Tror du på spöken ? - bara spöken laban haha Märveee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0