Skolan

Tjaa :) Sitter i skolan och lyssnar på musik och jobbar. Igår sov jag runt halv 11 och vaknade 2 på kvällen sen kunde jag inte sova, hade så jävla ont i magen.. Jag sov kanske runt 5 och vaknade 7 gick in i duschen, duschade efter böt om ode, sen vaknade typ alla förutom syrran och bror som sov. Aa iste senare tog jag en lång promenad till skolan och nu har jag språkval. Kommer ha matte, musik, SO och klassråd sen sluta tror jag. Hör av mig senare :*
HAHAHA Seldaaaa vems glasögooon? :D

Kommentarer
Postat av: selda

OOOOMMMMGGGGG HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH tiiiderr :D shiiiitt keske bende taktigimda cekseydim :D

2011-09-22 @ 17:13:25
URL: http://seelda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0