Lååång dag

Mådde inte så bra så gick inte till första lektionen, va ute och gick runt lite medans jag tänkte.. Annars var det vanligt i skolan, eller nej verkligen inte de va kaos för mig hade energi i mig visste inte vad jag gjorde.. Aja efter att jag slutade kom Selda till skolan vi satt lite senare gick vi hem, hjälpte till mamma lite senare kom kusiner och efter Selda, vi gick till centrum köpte saker å äta senare vidare till dagiset sen lite vp :) Där efter gick vi till gården där barnen var, Selda gick och jag stanna kvar med dom senare typ för en timme sen kom jag hem :) Imorn ska man till liljeholmen med tjejerna, så kommer blogga senare på kvällen säkert, sen på söndag äre fest höhö =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0