HAHAAH shiit vilken dag :O

Jaaa rubriken stämmer HAHA shiit har så jävla ont i magen bara för att jag garvar. Ska berätta lite .. Vi tog tåget och snackade om allt typ, senare gick vi av i stan och gick runt till sist blev vi skit hungriga och skulle äta HAHAH en timme leta vi efter en pizzaria, men hitta ingen så de blev en stor restaurange, vi va så hungriga så vi åt allt på 5 min typ, riktig björnar. Innan de hände något annat också bara Esma fattar, extra tuggummi HAHAH. Hmm sen så letade vi efter en grej för mig typ i en timme men inte hitta så vi fick ta papper istället. Jaja senare sprang vi till en H&M för att skulle köpa nagellack, asså jag va trött så när mannen gjorde ett skämt hahaha fatta inte ens vad han sa, han garva åt mig oallt. Men till sist tog vi tåget då allt hände typ, vi satt och snackade en grej på turkiska, då en turk kvinna satt bredvid oss men vi visste inte att hon va turk till sist hon börja garva så vi 3 börja garva HAHA jag o Esma blev röda men shiiit asså. Hon gick av Bredäng då jag o Esma dooog asså värsta garvattacket tills vi kom till Centrum.. Senare kom vi hem, men asså tänker på de som hände och garvar ffr, shiit assååå :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0