Feeest

Vi gick inte runt så länge bara ett par timmar, åt lite mat senare tillbaka till Norsborg. Menar igår när jag var i Liljeholmen. Jag, Selda, Umran, Sumeyye och en person till :) När vi var i centrum träffade vi Funda och Merve. Så jag gick med dom till Ebru, och resten gick hem till Selda ode :) Vi fick vänta på henne i en timme för att hon skulle byta om -.- Men till sist blev hon klar då vi skulle ta en promenad runt vattenvärket, vi träffade på andra Ebru där så hon kom med oss, vi satt där lite. Senare tog vi en lång promenad till Shabo sen hem till Selda ode, vi va runt 10 pers som gick runt. Runt 8 gick alla hem.. Sov runt 2-3 :) Idag ska man på födelsedags fest som ni vet, ska upp o fixa mig snart. Bloggar kanske på kvällen =)
Amazing-beach-girl-ocean-pretty-favim.com-137367_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0