Dogum gunun kutlu olsun Annem ♥

uzuntulu ve sevincli anlarimda heran yanimda olan ve beni asla biran olsun yalniz birakmayan, bebekligimde hasta oldugum zamanlarda sirf iyileseyim diye beni sabahlara kadar beklemis olan Annem. Kendimi belki en degersiz hissettigim anlarda bile bana destek olup, yuzume gulumseyip o sicacik yuregiyle onun icin nekadar degerli oldugumu hissettiren melegim. Konu sen olunca kelimeler o kadar kifayetsizki aslinda. Senin yuregimde ki degerin asla paha bicilemez! Benim icin o kadar degerlisinki Annem. Sen benim canimdan bir parcasin ve senin yuregin öyle buyukki o kadar guzelki. Rabbim seninle birlikte hep beraber daha nice mutlu, huzurlu ve saglikli senelere eristirsin bizi insallah.
İyiki dogdun canim annem, iyi ki varsın!
SENİ COK SEVİYORUM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0