Död

Helt död shiit asså .. Kom hem kanske för en timma sen.
De började med att Esma kom hit så vi promenerade till brunna där Kübra kom senare till Slagsta, vi började med orienteringen och sprang hit o dit, helt död. Men vi hitta alla kontroller som tur! Kübra gick till mål på halva grejen, så jag och Esma fortsatte. När vi kom fram fick vi saker att äta och dricka. Senare skulle Marion skjutsa Kübra så vi följde med inbjudare haha :D Senare skulle jag o Esma ta bussen då de hände vissa saker med mig HAHAH, asså vi hade så tråkiga skämt så vi dog av garv. Vi va så jävla trötta. Men kom hem duschade ode nu sitter jag bara är verkligen skit trött. Men äntligen fredag!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0