Dålig uppdatering

Förlåtförlåt.. Hade för mycket plugg, sen hände de vissa saker oså.. Men lite bättre nu iaf :)
Dom dagarna jag inte blogga, hmm typ 2 dagar har jag inte gjort något speciellt bara pluggat ode. Har inte så mke o skriva men dom 2 dagarna kommer jag alltid försenad till skolan, igår missade jag 2 lektioner och idag 1. De blev lite jobbigt för att satt på kvällarna för att plugga. Men nu är NO provet över, de gick ganska bra hoppas man får bra då :) Sen nästa vecka matte prov.. Jaja inget att skriva typ, ska lägga upp några bilder som ni får kolla hör av mig senare ;)
alla bilder e skit fula, men jag bjuder ändååå .. Från söndags då jag och Selda tog promenad till Fittja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0