Utvecklingssamtal

Tjatja! :) Sitter och lyssnar på halay, sen efter damar, halay igen sen damar hahah känner mig i en bröllop men jaja :) Igår var det en underbar dag med hela " familjen " då menar jag, fasters familj med sina barnbarn döttrar oså, sen fabrors familj, och vår familj sen såklart farfar och farmor. Vi firade Meleks 3 års dag :) Runt 11 kom vi hem duschade oså sen snackade jag massor med bästa kusinen, sen va jag trött och sov. Gick inte till dom 2 första lektionerna, kunde inte gå hade värsta värken i magen .. Menmen pappa fick skjutsa mig till skolan, och dom 2 sista lekitonerna dooog jag verkligen dog, skulle svimma nästan så Esma fick ta mig till systern. Fick tabletter oså, men iaf nu är jag hemma och är lite bättre. Väntar på att pappa ska komma hem, har utvecklingssamtal kl 5. Hoppas de går bra för mig! Hör av mig senare puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0