Skolan

Förlåt för att jag inte bloggade igår. Men verkligen trött, satt vid datorn men ändå :) Igår hade vi idrott sista lektionen, efter att vi hade slutat va vi kvar där och snackade med en kvinna, yani jag, Esma och Kübra. Då kom de 2 turk importer som vi ser för första gången och snackar massa saker på turkiska om oss som om vi inte fattar vi fick damp, kvinnan lämnade inte oss, vi fick gå då dom hade gått. Vi gick efter dom men vi hann inte dom gick in i botvid.. Aja efter de kom jag hem, kusinen Fatma va hos oss, vi satt med henne. Åt mat osånt, senare gick hon hem och jag gick till centrum för att köpa kompis, juste nytt nummer! :) Jaja senare gick jag in i duschen och efter webbade jag med Selda , höll på att somna där, så jag la mig. Runt 11-12 tror jag. Och just nu har jag Svenska, redovisning. Har redan redovisat och det gick ganska bra :)
För några dagar sen

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

hej :D har en tävling på bloggen där man kan vinna tandblekning värde 599kr! var gärna med, länk:



http://perssoneemma.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-tandblekningsprodukt.html#comment



förlåt om du ogillar sånna här kommentarer!

2011-10-05 @ 14:29:36
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0