Ni frågar jag svarar :)

Anonym om Spt:
heej vill fråga dig en sak, blir glad om du svarar.
Jag e Kurd men inte Kurd från Turkiet jag är inte BKK heler. Jag är kurd från Irak. Men är det så att Turkiet hatar alla kurder eller bara BKK? de har jag undrat länge.
För jag hatar inte Turkiet fastän jag är kurd. ( NOT BKK )

SV: Hejhej :) Asså det finns vissa Turkar som som både hatar Kurder och Pkk. Yani som är mot dom, sen finns de vissa som bara hatar Pkk. Jag är en av dom som bara är mot Pkk, och kommer alltid att vara de. Jag brukar hänga med Kurder, man kan typ också säga att jag har mer Kurd kompisar än vad jag har Turk kompisar, hänger mer med dom. Haha och just nu har vi gäster som är Kurder, yani aa hoppas du fattar vad jag menar. Och hoppas du är nöjd med mitt svar, annars är det bara att kommentera :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för ditt svar, ja jag förstår vad du menar. :)

oj förresten glömde säga i förra kommentaren att du är sjukt vacker :P...

2011-10-22 @ 22:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0