Musik

Hejhej:) Kunde inte blogga igår för att jag inte hade tid och va ganska trött. Så förlåt för de. Men det var en super dag med tjejerna :) I skolan hade VI 4, bara 2 lektioner höhöhö. Vid matsalen var det en grön stor papperskorg typ där man lägger kartonger jag gick in i den och tjejerna snurrade mig runt i hela matsalen haha sjuuuka. Men runt halv 4 kom vi hem, väntade på sms och runt 5 kom Esma till mig och vi träffade Kübra i centrum, lika trög som vanligt. Hon kom efter en timme. Menmen vi åkte till Fittja och börja sälja Chokladbollar, allt e slut på en dag shit va sköna vi e asså. Vi gick bara in i 2 porter och där sålde vi slut allt. Vi tre hade 12 var :) Menmen runt 8 kom vi hem satt med bror osånt och sen snackade jag med älsklingen till 1, sen sov jag. Vaknade runt 6 för att vecka älsklingen hahaha men vaknade aldrig så jag själv hade somnat igen. Och vaknade runt halv 8 sen dess e jag i skolan. Har klarat NO provet men vet inte vad jag har fått. Har musik just nu dom redovisar osånt. Jaja jag kommer höra av mig sen jag lovar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0