Looooov!

Förlåt för en dålig uppdatering.. Bloggade inte pga att jag hade största huvudvärken för att jag slåg mig på järn, fick åka in till akut men h***** gjorde inte ett skit, grät för att jag hade så jävla ont. Menmen fick lida med det i 4 dagar, bättre nu iaf :) Dom dagarna jag inte bloggade vila jag, skypede med folket roligt som fan haha, och igår va vi i handen hos kusiner. Sen i lördags va jag, Esma och Kübra i loppis för att vi skulle sälja saker, HAHA bara minnen assåå shiiit :D Jaja det är mellan oss. Sen har jag inte gjort så mke. Och på onsdag ska vi tjejer till bio och kolla på paranormal activity 3, roligt kommer det att bli. Haha de bara att säga till om du/ni också vill komma dermisim :P Har faktis inte så mke o skriva, så hör av mig senare :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0