Hallåååååå dääär bloggen

Vet ni vad? Vill ni verkligen veta? Okejdåå ....  Jag har saknat bloggen :$ Yanii är tillbaka :))
Känns som jag inte har skrivit på evigheter. Hur mår ni då? Själv mår jag bra, och kommer bli bättre Insallah. Många blev arga för att jag slutade blogga, dom klagade hit o dit. Så tillsist började men. Under dom dagarna jag inte har bloggat har jag gjort massa saker, kan man säga. Minns inte allt, men har varit på förlovning, skolar har gått super, har haft prov. Men bästa dagen va igår efter skolan med Esma asåå ni anar inte vad som hände. Vi skämde ut oss totalt. -.- Och har träningsvärk från igår. Men annars har allt varit bra! Har inte så mycke och skriva, har lektion just nu så måste skriva klart min novell. Kommer höra av mig senare. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0