Förlåååt

Ja, förlåt vet dålig uppdatering! Ska försöka göra mitt bästa.. I onsdags va jag i Skärholmen med Esma, hon skulle köpa klänning men hittade ingen som hon tyckte om. Sen igår va jag bara ensam hemma, och idag gjorde jag inte något speciellt. Va i skolan, kom hem gick med kusinen Ebru hem till farmor o farfar för att lämna något, kom hem tillbaka åkte till Maxi med mamma ode, köpte lösnaglar. Sen kom man hem och duschade sen dess sitter jag bara och kollar på Adini feriha koydum. Fryser om fan, äre bara jag som gör de eller? :( Juste farfar och farmor kommer idag, så vi ska hem till dom, dom kommer runt 3 tror jag. Aja ska titta på filmen. Hör av mig senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0