Dålig start

Japp, vet det var en dålig start men försöker göra mitt bästa. Lovar. Skolan va verkligen jobbig idag, först mentor med NIDAL, sen 3 timmars projekt med MARION, sen no med NIDAL igen och efter engelska med Ulrika.. Slutade runt 3 kom hem sen hade jag somnat och vaknade nyligen typ. Gör inget specillt ska upp och kolla på Emiiiiir nu och efter träna på Kuran. Igår va jag ute med Esma, senare träffade vi på Zeynep ( Nasu ) och hennes kompis, vi snackade oså ganska länge sen kom Esra så vi gick, haha skön dag vare iaf med dom bästa:) Efter gick vi hem till kusiner där alla va, förutom farbrors familj. Jaja efter att vi kom hem duschade jag sen hade jag somnat. Ska sluta babla nu och gå in puss :*
för några dagar sen, man tror jag har tshirt hahah :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0