Bloggpaus

Orkar inte längre. Har alltid försökt visa mig glad, men till sist går det inte. Brukade alltid skriva att jag inte modde bra hit o dit här i bloggen, men efter att jag fick kommentarer om att jag skrev sånt så ville jag inte visa att va ledsen, så jag alltid skrattade oså. För att ni inte skulle bli ledsna. Man kämpar o kämpar men efter ett tag orkar man inte. Tar ett steg fram men backar två steg tillbaka. Det som händer har inte med familjen o göra, inte ens kärleksproblem, som vissa tror. Alla brukar ha dåliga stunder, ingen i världen är 100% glad, och så är det. Bara för att jag alltid ler, alltid är glad så tror folket att jag mår bäst, men inget vet att man har jordbävning inne. Jag ser kanske stark ut också, men är den svagaste personen just nu. Men ska försöka ta mig upp, försöka göra mitt bästa. Ska försöka bli en stark tjej. Har mina bästa vänner också, dom vet vilka dom är. Dom har alltid varit vid min sida vad som än har hänt. Jag älskar er! ♥
Och nu, nu vill jag ta en bloggpaus, vet inte hur länge. Kommer kanske slänga in några texter då och då. Men ha de bäst just nu. Om det är något så kan ni bara kommentera eller få tag på mig via FB , Seher Kücükgöl.
Tumblr_lsvx8qwnah1qlpqv4o1_400_large

Kommentarer
Postat av: Seda

Neeej vad tråkigt, men förstår dig :(.. Hoppas bara att pausen inte blir för lång :)

2011-10-12 @ 10:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0