2/10

Hejsan, förlåt för en dålig uppdatering, den suger verkligen!
Vaknade runt 11, vi städade lite. Senare åkte jag och bror till Fittja för att tvätta bilen, de va första gången haha, roligt va de. Kusinen Mehmet och hans kompis Tolga kom också, men lite senare. Jaja senare åkte vi till Skärholmen för att bror skulle köpa skor, senare kom vi hem böt om mig i 2 minuter senare sprang jag tillbaka till parkeringen och åkte till Tumba, " Tacos fest " vi va runt 7 -8 tjejer :) Runt 9 va vi hemma, valde kläder till imorn senare duschade, och platta klart håret precis. Sitter och kollar på Kuzey Guney som jag missade, och snackar med bästa kusinen =)
Mizgiiin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0