Projekt

Det var verkligen härlig dag igår :)) Tog bussen runt 6 och var vid Tumba gymnasium 20 över, träffade Eda och Vahide. Vi gick in köpte biljetterna, saker att äta sen satt vi och väntade på att filmen skulle börja. Vi satt och garvade oallt, sen när filmen börja var jag helt inne, inte bara jag alla va de. Asså Cagtay dödade mig jaoo skulle svimma :( Träffade på personen jag saknade mest också.. Menmen när filmen tog slut så hämtade pappa och kusinen Engin upp mig, sen kom vi hem. Satt vid datorn lite sen sov jag. Försov mig IGEN. Kom till skolan och har projekt. Ska ha de fram till lunch, yani i tre timmar döda mig :( Menmen har inte så mke o skriva hör av mig senare :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0