Ensam hemma

Igår bloggade jag inte, var trött och hade inte lust. Men träffade tjejerna runt halv 5. Fick vänta på dom i en halvtimme -.- och resten träffade vi i heron. Vi gick för att köpa sakerna oså sen kollade vi på filmen. Om jag ska söga saningen så var filmen skit. Men iaf efter filmen gick vi runt heron lite sen kom vi hem, och klockan va runt 10, när jag kom hem skypede med tjejerna sen runt halv 4 la jag mig men kunde inte sova hade ont i magen skulle spy. Så somnade runt 6 och vaknade 2, va verkligen skit trött ville sova mer men nejnej ena gick in med dammsugaren och börja dammsuga andra tänder lampan oså så de va kaos. Men va ensam hemma hela dagen och åt inte ett skit så mamma ringde mig och sa att jag skulle komma till gatuköket så träffade syrran vid gården och gick dit. Vi åt mat sen kom vi hem och nu sitter jag bara, snackade med bästa kusinen Kübra, ibland är det bara hon som fattar mig .. Menmen annars har jag inte gjort något speciellt.
Resten av bilderna kommer kanske, om Rabia skickar :)

Kommentarer
Postat av: /G

VILKA GICK DU PÅ BIO MED, NAMN : ) HHAAHAHAA

2011-11-03 @ 23:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0