Trött

Nǐ hǎo :)
HAHAH driver bara :D
Hade språkval som ni vet sen så klassråd kanske i en kvart eller mindre, vi snackade om imorn. Haha berättar kanske sen vad som kommer att hända imorn, men senare så satt jag och tjejerna bara utanför klassrummet under solen med musik och massa skratt och snack :) Senare så tog jag och Selda en lång promenad hem. När jag kom hem så var syrrans kompis Selda här, vi satt lite senare kom hennes andra kompis Medine och dom gick precis. Vi satt snackade åt mat oallt. Menmen ska sitta lite och senare arbeta med projektet om jag ens orkar -.- Är så jävla trött.. Men aja bloggar senare :) Några bilder på mig från idag kommer hihi :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0