PluggPluggPlugg!!!

  • No - redovisning
  • Engelska -  2 uppsatser
  • Projekt -  dendära skiten
  • Musik -  prov
Döda mig snälla :( Måste bli klar med allt OFF!!
De kanske finns flera saker, men kommer inte ihåg :(
E klar med en utav uppsatserna ska nu börja med den andra, om praktiken..
Senare måste jag göra klart projektet, ett måste! Jaa jaa ska inte pipa er med plugg ..
Idag var det som vanligt i skolan, massa skratt oallt. Hade mentorstid första lektionen, efter slöjd och sen sv där efter lunch och idrott och sista lektionen sv igen. Efter skolan gick jag och tjejerna till ip'n för att springa ett varv hahaah aja skit i de :D Senare kom jag hem hjälpte mamma med tvätten sen maten och sen har jag bara suttit vid datorn, pluggat, lyssnat på musik, snackat med vissa lite ode :) Aja ska sluta blogga och börja med den andra uppsatsen. Vi hörs senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0