Ont i magen :(

Tjena mitt bena =)
Sitter bara och kollar på nyheter. Idag som ni vet så hade jag inte några lektioner, det var elevrådsdagen, vi hade några aktiviteter som vi höll på med. Haha det var roligt :) Men de bästa var efter lunch, då Arido öppnade halay ode så vi turkar och kurder börja dansa hahah shiit alla kolla på oss. Men de va verkligen skit roligt :D Hahah runt 2 slutade vi och vi tjejerna tagga till donken för att " fika " vi köpte glass, paj och sånt och åt senare kom vi till centrum gick runt lindex lite sen kom jag hem, städade lite och efter åt jag mat och nu e jag här. Har ont i magen som jag skrev i rubriken, men iallafall de skiter vi i nu :D Adini Feriha Koydum typ om 20 min, yeeeey! Aja ska sluta blogga nu. Bloggar senare puss :*








Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken skola går du i och hur gammal är du?

fett fina killar haha vad hter dom :D



due fett söt!

2011-05-21 @ 01:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0