Okej ..

Okej aa ska förbättra mig på att blogga. Mår inte så bra, därför bloggade jag inte. Samma ffr men ville bara blogga. Under helgen oallt var det bara stress ode hjälpte mamma med att göra baklava falan :) Och idag vaknade jag runt kvart i 7 när jag började 20 i 9 men gick upp fixade mig oallt senare halvsov jag i soffan tills klockan blev 10 och jag gick ut. I skolan så var det som vanligt, hade mentorstid, slöjd, svenska, lunch, idrott, skulle ha svenska efter men hade engelska. Sen hade jag en liten redovisning på engelska bara jag o Kübra. Höhö ig iår också. Menmen kom hem sen kom en kvinna och syrrans kompis Selda och hennes mamma dom noppade sig senare gick dom då jag, syrran och mamma gick för att handla lite hahah köpte 4 stk kinder bueno white, skiiit goootttttt :D Efter gick vi till gården där Ebru var med Melek så vi jag va med melek en timme eller något sen kom jag hem dushcade oallt och nu e jag här. Har inte ätit något e bara med skolans mat, har inte lust. Menmen imorn tar syrran studenten, så vet inte om jag kommer kunna blogga, annars gör jag de på onsdag men vi får se :) Aja ska kolla på kläder lite bloggar senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0