Musik

Hejhej:) Vad gör ni? Haha själv sitter jag och lyssnar på musik medans jag har språkval.
Igår sov jag runt halv ett eller något tack vare bror som inte gick ut från rummet han ba nej du får inte sova lalal:( Älskar dig också abim :D Menmen vakande runt halv 8 fixade mig snabbt sen kom jag till skolan och hade matte. Vi gjorde några roliga uppgifter, börja älska matte jao ahah:p Men har fått G på provet jag hade gjort. Yeah! :)
Iallafall efter de hade jag musik prov, det gick si och så. Sen hade jag So ahahah de va verkligen roligt där. Kübra cok trög säger något till henne yani viskar och hon när hon ska svara hon tror hon viskar men hon skriker så fick garv attack och Silvia fick damp på oss såklart :( Menmen efter hade vi lunch och rast, hahaha hade de precis yani. Jag, Selda & Kübra snackade om mångad hahaha vi hade rikig damp, och vi hade " glömt " tiden så läraren kommer och skriker hahaha vi blev fan skit rädda.. Hahah och nu har jag språkval som ni vet :D Ska lyssna på musik och jobba. Bloggar när jag e hemma eller något. Ska ha klassråd efter ooh döda mig. Aja vi syns. Kyssar :*
HAHA kopiiiiiior ♥

Kommentarer
Postat av: Seda -

HAHAHAH CP! vilken bild!

2011-05-19 @ 18:02:34
URL: http://seeeda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0