Mår inte så bra ..

Hejhej, vad gör ni ? Själv sitter jag och lyssnar på musik. Har språkval..
Förlåt för att jag inte kunde blogga så mke igår, som ni vet så gick jag till nacka vi shoppade lite senare åkte vi till skärholmen för att käka, vi åt pizza mmm gott :) Senare kom vi hem då farfar och farmor va hos oss, så pluggade på matte med farfar lite senare gick dom. Då hände de något, vill inte ta upp det hära. Och det är inte om familjen om ni tror de :) Sov runt halv 1 eller något och vakna halv 8, böt om mig sen kom jag till skolan och hade prov första lektionen, sen hade jag musik, efter projekt No, lunch och nu språkval. Efter har jag klassråd men tror inte att jag går dit, för att jag inte mår bra och har ont i magen. Ska kanske till skärholmen med Selda. Aja bloggar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0