Förlåt

Förlåt för att jag inte kunde blogga igår. Mamma väckte mig, vi skulle till centrum för att fixa en grej, vi gick sen kom vi hem åt frukost oallt, sen fick jag ett sms utav Umran, så jag börja fixa mig och gick för att träffa henne med Selda, vi skulle göra något ;) Senare gjorde vi de vi skulle och alla skulle hem så jag gick hem till faster runt 5. Åt mat oallt, alla kvinnor va där, de hade gun igen haha.. Vi va där ganska länge, men vi kom hem satt mig på sängen och kollade på Adini Feriha koydum medans jag åt chips oallt :) Senare runt 12 stängde jag av datorn och la mig i sängen medans jag pumpade öronen med musik i högsta volymen. Och runt halv 2 sov jag, vaknade runt halv 11 tack vare lillebror som öppnade musik -.- Gick upp åt frukost senare gick jag in i duschen oallt och nu e jag här.. Mår inte så jävla bra, men vad ska man göra.. Aja rösta på den dära grejen under den hära inlägget är ni söta. Bloggar senare puss.
Aa vi e coola.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem e andra tjejen ?

2011-05-01 @ 16:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0