Dööööööööd

Assååå verkligen helt död. Blåmärken på fötterna tack vare killarna i flaket. Men annars var det verkligen sjukt roligt. Vi gick till botvid och väntade på henne när hon sprang ut skulle jag nästan gråta hahah menmen sen dansade vi, de va davul där :D Senare vare dags att gå upp på flaket off bara fest hahah :p Runt 5 fick vi gå av och vi väntade Seldas bror som skulle hämta upp oss, senare kom vi till lokalen och där var det också bara dans, skulle nästan svimma jag lovar. Men till sist kom vi hem och jag tog en skön dusch och nu e jag här. Fan asså när jag duschade hitta jag massa med blåmärken på mig. Och e verkligen skit trött. Massor med bilder kommer att komma när jag får dom :D Aja bloggar senare eller imorn, vi får se. Puss

Kommentarer
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

Flaket var nog roligast under hela studenten! :-P

Hur har du det idag då?

2011-06-07 @ 09:20:29
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0