Död .....

Tjena mellan bena =)
Hur mår ni? Öff själv mår jag inte så bra.. Har ont överallt, mest bena tack vare idrotten igår och armen tack vare bror som bet mig, asåå jag dör ni anar inte hur ont de gör, jag driver inte valla :( Dagen gick ganska snabbt och roligt. Nya gruppen e bättre tycker jag ;) Hade ingen lärare så vi fick sitta oallt sen hade vi matte och efter no sen lunch och efter de skulle vi ha idrott men vi hade inte de, vet inte varför så vi fick sitta i klinkers bara, senare hade jag musik och efter turkiska. Jag lovar jag går som en handikapp :S Aja tog bussen med Esma och Elvira och kom hem, städade lite och nu sitter jag, Selda ringde precis så snackar med henne. Bloggar senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0