Brunnaloppet

Tja, vad gör ni? Själv gick jag ut från duschen nyss och sitter..
Dagen började med att jag vakna runt 10 i 7, men sov igen och vaknade efter en halvtimme. Tog på mig något skönt snabbt och tagga till skolan. Hade livskunskap, vi gjorde inget vi masserade bara varandra haha senare vare dags att gå till planen där alla skulle börja springa så vi spran 1 mil :( Det var inte så jobbigt men ändå, de va fan 2 stk backe upp den dödade mest :s Menmen som tur kom vi i mål innan de blev 2 timmar så kommer få G =) Hela vägen sjöng vi, dansade typ hahaha vi snacka också om mat shit:( Menmen när vi kom i mål satt vi oss på marken och åt oallt sen hade jag med mig nötter vi åt också de, senare tog jag och Ramtha bussen hem. Kom hem duschade och nu e jag här. Selda ska komma tror jag, ska visa henne lite saker. Bilder kommer att komma, 3-4 stk. Aja bloggar senare puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0