Blodprov

Hejhej, vet det är en dålig uppdatering men plugget e först utav allt.
Har inte berättat men va på läkarbesök i tisdags, och idag på morgonen gick jag tillbaka för att ta blodprov och ett prov till hahah :D Och under dom tiderna jag inte blogga köpte jag en ny plattång och ben rakmaskin eller vad de heter, har också köpt hårfärg till mig ska färga utväxten men vet inte när, sen har jag köpt 2 linnen från Lindex ode :)
Menmen vaknade runt tio åtta, mamma väckte mig :p Tog på mig oallt sen gick jag för att ta blodprov som ni vet. Efter kom jag till skolan och nu har jag haft projekt 2 gånger sen är det lunch och efter vet jag inte :p Är klar med allt jao :D Bara engelska häften som är klar snart sen är jag frii :d Aja ska sluta blogga nu och ska till lunch, skriver senare puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0