Äntligen jao

Aa äntligen klar med alla arbeten, har bara en engelsk skit kvar men den är lätt kan göra den på en timme, e redan klar snart. Oh sen är man helt fri :D Igår kunde jag inte blogga så bra efter maten gick vi hem till kusinen för att hon tog körkortet, så grattis till henne! :) Menmen vi va där till 11 tror jag sen kom vi hem och jag sov, vaknade runt halv 8 med en skit äcklig dröm -.- Kom till skolan hade mentorstid ode i en timme sen hade vi syslöjd då alla tränade på sin redovisning, efter de vare vår tur att redovisa så vi gjorde de oallt, hahah va nervös sa bara onödiga saker glömde säga andra sakerna oallt så de va kaos men aja efter vare lunch sen efter kollade vi på en film, man kan inte kalla de för film men aja, sen sluta vi. Kom hem sen kom faster och efter Selda och syrran vi satt fixa mat ode och nyss gick dom och jag ska sitta o kolla på Menekse ile Halil off dööör, jag gråter varje sekund jao :( Aja bloggar senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0