Äntligen

Äntligen har jag tid att blogga .. Dagen började med att jag vaknade runt 8, men innan de vaknade jag 10000 gng valla. Men gick upp tog på mig något senare gick jag till skolan och hade mentors tid i 20 min sen skulle vi ha sljöd men gick inte halva lektionen för att jag gjorde något. Senare hade vi sv då jag bara jobbade med projektet sen var det lunch och efter idrott men hade inte lust med de så satt i 9as kapprum med Selda & Moa. Vi jobbade där också senare hade jag sv igen så jobbade med projektet igen sen sluta vi, satt i klinkers med tjejerna lite sen så kom jag hem och hjälpa mamma med tvätten -.- Senare kom vi hem och jag gjorde lite no uppgiften senare hjälpte jag mamme med maten och efter skulle syrran övningsköra så jag och ebru gick också. Hon körde typ mer än 1 timme senare gick vi till gården, satt där 5 min sen gick jag hem för att va tvungen att bli klar med no skiten. Jobbade med den ganska länge försökte hitta fakta -.- Men nu e jag klar som tur, så gick in i duschen för en timma sen eller något och nu sitter jag bara och snackar med kusinen medans jag lyssnar på musik och tänker .. Mår inte så jävla bra, pga en grej. Säger inte varför så fråga inte. Aja ska sluta blogga nu, bloggar kanske senare annars vänta tills imorn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0