-.-

Hejhej, vad gör ni? Själv sitter jag helt död..
Ska berätta lite om min dag. Vaknade runt 20 i och tog bara på mig något och tagga till busshållplatsen. Tog bussen och kom till skolan. Hade mentorstid 20 min senare slöjd, svenska, lunch, idrott hahah den va bästa lektionen jao :D Och efter svenska igen. Dagen gick ganska snabbt, och roligt. Slutade 3 men satt kvar i klinkers med tjejerna senare runt 10 i 4 tog jag och Selda bussen och kom hem då ingen va hemma så jag plockade undan lite sen kom mamma och syrran. Och efter grannen som skulle fixa syrrans studentklänning. Senare gick hon och vi började fixa mat till oss, sen åt vi och ni anar inte hur trött jag va, mina ögen sved så gick in i sängen för att sova men nejnej de gick inte. Precis jag somnar så ringer hemtelefonen , ska somna igen då för man ett sms, sen ringer någon igen så fick damp och gick upp o nu e jag här. Är trött, irriterad, ledsen.. Allt allt.. Aja ska äta lite godis och kolla på film, bloggar senare :) Juste glöm inte den dära röst grejen. Imorn säger jag resultatet på vad jag ska göra höhö :p
Seda ♥

Kommentarer
Postat av: Seda -

Seher<3

2011-05-03 @ 19:35:20
URL: http://seeeda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0