Vad ska rubriken vara ?

Hej.!
Är tillbaka, saknat mig ? Nää driver bara:)
Det har verkligen hänt stora saker som har förändrat mitt liv, men ibland måste man börja om, öppna ett nytt blad och fortsätta .. Har märkt ngt, allt har sitt slut .
Menmen ska sluta skriva negativa saker, men ibland behövs de oxå men aja.
Vad har ni gjort idag? Själv sov jag ingenting typ, gick upp från sängen runt 10 senare satt jag bara och runt 1 började jag fixa mig för att vi skulle ju till heron som ni vet, runt 2 kom Selda, och vi åkte iväg till skärholmen senare böt vi till bussen och åkte till heron, vi väntade på tjejerna dom kom sen började vi bowla, först vann jag och senare Tuba haha menmen senare kom Sumeyye ( Seldas syster ) vi åt tårta oallt sen gick vi och åt och efter kom Seldas pappa och skjutsa oss hem, efter de satt jag lite senare tog jag bort sminket och satt o kollade på unutulmaz, grinade hela filmen. Ibland behövs de, för att känna sig bättre ..
Menmen senare tog filmen slut och jag kom till brödernas rum och sitter här ffr :)
Snackar med Selda, om vissa personer aah Selda aaah hahaha
Även om jag mådde skit så var det roligt med tjejerna, en dag man inte kan glömma :)
Har inget o skriva så skriver senare, nästa inlägg blir bilder från idag.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0