Upptagen

Vilken kaos dag asså!
Blev så irriterad på läraren på morgonen men förresten hej :)
Vaknade runt halv 8 fixade mig snabbt och sprang till bussen för att de va 1 min kvar, sen så kommer jag till skolan och då får man höra att man skulle samlas i centrum, roligt visst? Först tjafsade jag med Marion ( lärare ) sen så ringde jag min mentors lärare och hon sa att dom väntade mig och några i centrum, jag ba e där om 10 min, hon säger till Silva ( andra läraren ) hon ba neej vi kan inte vänta på dom lalala fick damp ville bara döda henne.. Menmen vi fick springa till centrum i 5 min, det är typ 20 minunters väg .. :S
Menmen vi åkte till stan, där fick vi leta efter stället i en timme, kanske mer också, o jag mådde skit för att hade inte ätit något, va bara med skolans mat från igår så jag blev yr, hade ont överallt ode, menmen till sist hittade vi stället, och vi fick vara där 20 min sen kom vi tillbaka till skolan, roligt visst? Helt onödig, borde inte ens gå -.- Sen hade vi bara vanliga lektioner, idrott, musik sen till sist turkiska hahaah som vanligt garva bara, menmen kom hem då får man se att vi har bytt rum, sängarna är fixade oallt blev skit glad :) Hjälpte till dom, senare hjälpte jag med maten och efter gick vi till farbror och nu e jag här, är trött så kom hem med lillebror.
Jaa så va min dag idag, de va därför jag inte kunde blogga så mke idag.. Förlåt för de, men har mke att göra..
Men ska kolla på filmen som jag brukar göra senare kommer jag sova tror jag, puss:*



Kommentarer
Postat av: Caroline

Fin blogg :) impad av din design !

2011-03-08 @ 23:07:22
URL: http://carolinekraik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0