Slarvat

Hejhej :)
Vet har slarvat med bloggen, och det var för att jag var upptagen med massor med saker..
Igår satt jag bara och kollade på en film genom datan, har blivit beroende haha måste fortsätta titta på den, menmen igår så va jag och syrran i rummet, webbade med Selda medans jag snackade med kusinen Kübra, sen kom bror in till rummet och vi snackade typ en timme, och Selda hörde allt hon dooog utav garv, hahhah menmen senare runt 1 stängde jag av datorn och skulle sova men började smsa kusinen Kübra, vi snackade om massa saker senare runt halv 2, 2 somnade jag. Vaknade 8 fixade mig snabbt sen 20 över 8 gick jag till bussen, de va skit kallt :( Tog bussen kom till skolan hade mentorstid 20 min typ, och nu har jag slöjd. Vi är tillbaka till helvetet! :( Menmen har inget o skriva skriver senare puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0