Sängar

Haha hej :)
Vakna för en timme tack vare att pappa ringde mamma och sa att de skulle ner för att mannen hade hämtat sängarna, menmen gick upp och hjälpte mamma med vissa saker, och nu är jag här :)
Vill påååååååå bröllop, har öppnat halay och lyssnar, men på lördag gäller det haha :D
Snart eller senare ska jag till centrum för att göra ngt, hemligt ;)
Senare kommer jag komma hem och sitta tror jag :p
Igår sov jag runt 3 - 4 snackade med Betül om stora saker, så söt hon e haha :)
Men aja har inte så mke att skriva, idag ska de bättre med bloggningen de lovar jag, men om jag inte bloggar så betyder det att jag e upptagen med att byta rum :)
Men ska försöka göra mitt bästa lovar! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0