Hemma nu!

Hejhej. :)
Kom precis hem, va hos farfar och farmor :p
Idag hade jag bara typ 2 lektioner, so och projekt efter projekt hade jag dans men vi gick göra vad man vill så jag gick ner för att snacka i lur, senare kom jag upp då vare bara 3 pers, 4 med mig :) Så vi dansade lite senare gick Raffa och vi började dansa halay och andra saker, sen kom dom andra tjejerna från 9an de va typ som ett bröllop vi dansa bara haahahha senare runt halv över 5 kom jag hem åt lite mat senare snackade jag i lur igen typ en timme. Senare ringde kusinen ebru och sa att jag skulle komma till F&F så gick dit och kom precis typ :)
Har inte gjort något speciellt. Men e verkligen skit trött kan inte sova i 3 dagar vet inte varför :S Aja ska lägga typ några bilder från igår då jag va polis (a) HAH puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0