Har ont överallt, kan inte ens röra på mig bhuhuhu :(:(

Hej alla hur mår ni ? Själv mår jag inte bra, har ont överallt som rubriken säger..
Igår var det verkligen skiiiiiit roligt, de va första gången jag åkte skidor och jag var bäst jag lovar hahahahhahha !! :D Assåå bara mina tjejer och mina brållar vet hur roligt vi hade, HAHAHAHAHAHAHHA bästa när Izzet flög in i dörren ända från backen, han kunde inte bromsa de va därför hahahahahh. Början när de va första gången jag tog på mig skidorna först flög jag till Tomas sen till en främling ahahhaha han garva bara, cok taskiga :( Sen var det första gången jag åkte lift och Fadi o Selda tvinga mig att åka, asså ni anar inte hur rädd jag var :(:( De va Fade, jag, Selda, Hamza o Emely asså jag läste ut hela koranen tills jag kom upp tro mig.
När vi va på väg upp jag ba:
- Jag: Selda vad heter den hära backen ?
- Selda: Svarta backen, varför?
- Jag: Den kommer heta bruna backen snart, tack vare mig :(
- Resten: HAHAHAHAHHAHHHHAHA

hahahahahaah fatta ni något? :p
Menmen vaknade runt 5 tog på mig oalt senare hämta vi upp Selda och tagga till skolan, senare åkte vi mot romme, de va kaos i bussen, satt längst bak med mina grabbar hahaha asså ni anar inte hur roligt de va, efter allt åkte vi hem och vi va framme runt 8 och kom hem senare runt halv 10 sov jag, och vaknade runt 1 sen dess har jag bara suttit och kollat på tv. Bilder kommar senare också, bloggar senare puss :)


Kommentarer
Postat av: sofia

Hejhej kära du! Hoppas du får en superfredag och ett underbart slut på veckan :)

kramkram!



/ Sofia - www.thestoryofsofia.blogg.se

2011-03-18 @ 19:01:44
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- trevlig helg :)!

2011-03-19 @ 02:04:56
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0