Yildiz tilbe - Ben senin varya

Ne saniyordun ayrilmami? dagilmami yada? Ne dusunuyordun hakkimda gunahin boynuna. O onu dedi bu bunu dedi sen sustunmu ki ? Bana onlari anlatiyorsun, onlara beni.
Birak bu isleri hadi dostum, o hikayelere ben cok tokum. Benim yolum belli amacim var umutlarim var, sende senin tasidigin art niyetlerin var.
Ben senin varya lafinla sekil alamam, ben senin varya halini yadirgayamam. Sen benim varya tirnagima makas bile, sen benim varya e ne söylesem nafile.
Bana ne dilersen kendinde fazlasiyla yasa. Seni seviyorsam sanane ask benim canimda. Ne kadar uzak o kadar iyi arkadasca bari, hic bisey problem degi yinel görusuruz yani.
Birak bu isleri hadi dostum, o hikayelere ben cok tokum. Benim yolum belli amacim var umutlarim var, sende senin tasidigin art niyetlerin var.
Ben senin varya lafinla sekil alamam, ben senin varya halini yadirgayamam. Sen benim varya tirnagima makas bile, sen benim varya e ne söylesem nafile.
Ne saniyordun ayrilmami? dagilmami yada? Ne dusunuyordun hakkimda gunahin boynuna. O onu dedi bu bunu dedi sen sustunmu ki ? Bana onlari anlatiyorsun, onlara beni.
Birak bu isleri hadi dostum, o hikayelere ben cok tokum. Benim yolum belli amacim var umutlarim var, sende senin tasidigin art niyetlerin var.
Ben senin varya lafinla sekil alamam, ben senin varya halini yadirgayamam. Sen benim varya tirnagima makas bile, sen benim varya e ne söylesem nafile.
Bana ne dilersen kendinde fazlasiyla yasa. Seni seviyorsam sanane ask benim canimda. Ne kadar uzak o kadar iyi arkadasca bari, hic bisey problem degi yinel görusuruz yani.
Birak bu isleri hadi dostum, o hikayelere ben cok tokum. Benim yolum belli amacim var umutlarim var, sende senin tasidigin art niyetlerin var.
Ben senin varya lafinla sekil alamam, ben senin varya halini yadirgayamam. Sen benim varya tirnagima makas bile, sen benim varya e ne söylesem nafile.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0