Svar på tal

Anonym om Sommarskola:
vad för ämne ska du ta igen på sommar skolan :)

SV: Som ni vet så går jag på engelska just nu för att jag behöver de. Nästa gång vet jag inte vad för ämne jag kommer gå på. Tar den ämnen som jag behöver :)
Sanna om Godmorgon:
SÖNDAGENSBLOGG AVSULTAS IMORGON , VILL DU VARA EN AV 2 VINNARE ? GÖR EN KOMMENTAR I VILKET INLÄGG SOM HELST OCH KOMMENTERA " JAG ÄR BÄST" SÅ ÄR DU MED !

SV: :)

Sofia - Foto, mode & personligt ([email protected]) om Godmorgon:
Idag är sista chansen att vara med och tävla om en ring som jag lottar ut i bloggen så var gärna med om du inte redan är det! :)
Kram

SV: Varför inte :)

lona om Godmorgon:
rösta på min klänning

SV: De kan jag göra

LIZA om Godmorgon:
Fin blogg!

Sv: Tackar :*

Hannie om Godmorgon:
Hej!
Söt bild:)
Jag och min kompis la in en video på vår blogg för inte så längesedan och det skulle vara kul om du gick in och skrev vad du tyckte om den:D

Sv: Hejhej :) Man tackar. Haha kan göra de :D

♥LINNEA♥ om Godnatt:
Glad midsommar!

Sv: Tacktack, desamma!

Lina&Mimmi om Ni som inte har tryckt, tryck snällaaaa !!! :$:
hejsan cool blogg!

Anmäl dig gärna till dagens blogg den 26/6. På våran blogg har vi dagens blogg varje dag:D!!

/modetvillingarna.blogg.se

SV: Hej, man tackar :) De ska jag göra :)

lisa om :( ..:
hej, jag ville bara säga att jag tycker din blogg är jättefin, kolla gärna in min också :) 
www.lisalindenns.blogg.se

SV: Tack sötis :* Kan göra de :)

~ƒαтιмαѕωαяу om Bild 16 - En bild på dig själv:
Hej, skulle du kunna rösta 5 * på min systers klänning? de skulle betyda! <3 Hör av dig om du har röstat så jag vet :D Tack så mkt! http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=i9BY1lbpvfvZyDGh5PvlKjH6GlU0OT2uP3IFdjtNDem2fqWa6H0F#Gallery

SV: Har gjort de ;)

Daniglitter om Svar på tal:
Hej!
Din blogg är verkligen supersöt!!<3
Skulle bli jätte glad om du ville hjälpa min blogg genom att höja statistiken ett litet snäpp :D
En kommentar eller två skulle heller inte skada x)
Ha det gött!
KRAM

SV: Tackar :* Okej :)


lil' babustyle ([email protected]) om Svar på tal:
Shuue!
Det är såhär att jag undrar om du vill hjälpa mig att vinna en fototävling? Det enda du behöver göra är att skriva att du röstar på Nummer 3! Bilden jag tävlar med, betyder oerhört mycket för mig. Självklart länkar jag alla som röstar som tack för hjälpen, oavsett om jag vinner eller inte! :)

Direktlänk till tävlingen: http://melimelissa.blogg.se/2011/june/tavling-3-tjejer-ska-bli-en-vinnare.html#comment

Här berättar jag varför bilden betyder så mycket för mig:http://babustyle.blogg.se/2011/june/deltar-i-en-tavling-hjalp-mig-att-vinna-gen.html#comment(Skriv en kommentar i det här inlägget om du har röstat, så att jag kan länka dig senare när tävlingen är avslutad!)

Tack på förhand och hoppas du röstar!

Om du är helt ointresserad, så ber jag om ursäkt för att jag störde!

SV: Vilken bra text, lovar:) ( Menar om bilden ) Rösta ska jag göra. :)


Mia (null) om :( ..:
Hej, kika in på min blogg och ställ en fråga i frågestunden!


Sv: De kan man göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0