Trött

Efter förra inlägget kom Selda hem till mig böt om senare tagga vi till centrum köpte godis slush ode vi satt lite sen träffade vi Elisabet vi gick hem till henne för att hämta Seldas plattång sen gick vi till gården va där lite senare gick vi bara runt. Runt halv 9 gick jag hem till kusinerna för att dom ska till turkiet imorn, så alla va där. Vi satt där till 11 tror jag kom hem duscha igen sen fixade jag mat till imorn. Vi ska bada i mälarhöjden, fick reda på de nyss typ. Efter e man, vet .. Aja kollade klart på Adini feriha koydum nu sitter man och lyssnar på musik och snackar med kusinen. Ska sova snart annars väntar jag på bror som kommer om en timme typ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0