Tjejernaa haha

Efter att jag hade duschat satt jag och kollade på en film om bigo , hassan ode. Senare messade Mizgin och sa att jag skulle komma till brunna så tog på mig och tagga dit, alla va där. Mizgin, syrran, Selda, Medine senare kom Ayten och vi tog en lång promenad till donken, vi satt där en timme åt mat oallt, senare promenarde vi tillbaka till gården, hahah i fick glass utav bästa faster, älskar henne skit mke :) Menmen vi dog utav garv där, asså min mage .. Senare gick vi bara runt igen snackade massa drev oallt, runt 10 eller mer kom vi hem, sen dess sitter jag vid matbordet med syrran och snackar, lyssnar på musik ogrejer.. Ska sova snart tror jag, kommer blogga imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0