Tillbakaaaaaaaa

Nämen tjena de va längesen de, har gjort ganska mycket under dom tiderna jag inte har bloggat, typ i 8a dagar höhö :D Ska berätta lite ..
Början hade det hänt något, så jag va helt borta senare blev man sjuk och vilade lite hemma, sen var det fittja festival så va där 2 dagar på varann, en dag med familjen och andra dagen med kompisar. Hmm och för två dagar sen va jag i Lida med klassen vi skulle tälta dära, vi hade så jävla roligt att ni inte anar!! Vi fick samlas i skolan runt 9 vi åt mat oallt senare runt 12 åkte vi dit, men halva vägen fick vi promenera asså alla dog -.- Menmen vi kom dit alla sprang till stranden, första doppet :D Sen blev det kväll och alla vi ba aa ingen ska sova vi ska sitta på bryggan lalala men vi ser ingen vågar gå ut från tältet bara för att läraren flippar, och kl e typ 2-3 tills kl 4-5 tror jag satt jag, Kübra, G.H, Issa.D och Gabriel Aslan. Senare gick Gabriel och Issa, så vi tre satt kvar och hade största snacket, tack brooor för att lyssnade på oss, han e bäst jao yani G.H ( Gabriel ) . Vi snackade om allt, han berätta vi berätta oallt. Kl 7 vakna Nickola så vi satt med honom lite sen Issa.I och senare resten vi försökte tända eld men de funkade inte .. Aja sen nästa dag kom vi hem och jag sov 6 timmar .. Vaknade gick ut med mamma ode lite senare kom jag hem och sov runt 1. Idag vaknade jag runt 1 jag trodde kl va typ 8 eller något. Hade fått post från doktorn, vi ska dit igen, yani jag har ett problem.. Men aja vi åt frukost oallt senare plattade jag håret till sist fixade och va klar runt halv 5 sen väntade jag på pappa som skulle ta mig till skolan och han glömde mig cok taskig :( Så fick gå till skolan, asså 9na har bal och jag skulle vara servitris men de va stress, vi som va servitriser var jag, Kübra, Frida, Moa, Karolin, Celina, Claudia, Josefin, Amanda, Daniella, Issa.I, Rohit, Gabriel.A, Aves och Andreas. Runt 6 kom alla, alla va lika fina :D Menmen de va verkligen roligt. Vi fick också träffa vår gamla lärare, Ali. Han var saknad :D Aja har bara bablat typ .. Efter de vare vår tur att äta så vi fick gå i en rum, de va krig alla va som grisar HAHA sen skulle vi äta efterrätt , Issa skulle ge mig glass han kastar den bara sådär som tur fångade den med handen annars skulle jag få den på mina kläder, sen Rohit va helt borta. Men till sist va vi tvugna att gå ut så vi fick gå ut, sen stanna vi utanför lite de va några andra från andra skolor. Senare kom pappa och hämtade mig, yani han glömde inte mig hahah aa iste sen kom jag hem böt om snabbt och nu e jag här. Har inte heller så mke att säga mer har redan sagt allt. Imorn ska jag inte till skolan, kusinen tar studenten så vi ska dit. Aja bilder från tältningen kommer senare med bilder från idag. Bloggar säkert senare, sköt om er :*
29 månader idag med dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0